Kizlar merhaba bugun 3 kaybim var suan 4. Gebeligim ve 14. Haftadayiz calistigim hastanede riskli gebeliklere bakan bi hocamiz var ilk defa ona muyane oldum rica ederek normalde özele gidiyorum , doktor plesantanin ( bebegin esi ) büyük olduğu nu ve plesantanin icinde bosluk oldugunu soyledi 2 hafta sonra mutlaka gormek istiyorum dedi hocam tehlikeli bi durum mu diye sordum takip etmemiz gerek mutlaka dedi basi boyle bisey gelen varmi nedir ne degildir anlayamadim morelim bozuldu cinsiyetini söyledi ayni zamanda ona bile sevinemedim 😕