Buseseyma adıyla buyusun insllh. Bnmde ikinci dogum olucak ilki 35te gelince bu sanki hic gelmicekmis gibi hissediyorum 38+2deyiz . Bnm doktorda ayin 10da gel bi bakalim dedi büyük ihtimalle acilmaya bakicak ve ona gore ya suni vericek yada beklicez daha😊