BhrDnmz Panik atak durumunu bilemiyorum ama olumsuza odaklanıp hayatında bir kere yasayabilecegin bir anı kaçırma. İlk doğumum da sancidan ölüyordim ameliyathane de baygın gibiydim ama çocuğumun ilk sesini yanağıma koydukları ani hiç unutmam. Herşeyde risk var. Ağrısı sancisi illa ki olacak kolayına hiç bişey yok zaten. Ama evlat olunca hiç bişey gözüne gözükmüyor. Ben bunda biraz daha çabuk toparlandim. Çünkü arkamda beni bekleyen iki evladım var. Daha güçlü olup çabucak toparlanıp ikisiyle de güzel ilgilenmem lazım. Sende hiç olumsuzluklarla kafanı yorma herşey çok gzuel olacak bugünler geçecek anam bu çocuk ne ara büyüdü yaralarım ne ara iyileşti diyeceksin.
C