Pambix Tiko İlk bebegimde erkekti ve hem den minnoş bı ayakkabı almıştım ve o zamanalr yine hm nin smokin tarzı papyonlu tulumu vardı ikisini almıştım mevlutte giydirmistim 🥰
ilahiliaa26- Aslisila iyi valla bende 18 hafta daha kendim çorap Bile almadım annem hastane çıkışı kardeşim battaniye çorap vs aldı bayramdan sonra alırım artık inşallah çocuğun varlığından başka bişeyim yok henüz 😩
Aslisila ilahiliaa26- eşim de çok heyecanlı olduğu için çok beklenen bir bebekti bir de tek seferde hepsini alırsam çok ağır gelecek ☺️ Böylesi mantıklı geldi.
ilahiliaa26- Aslisila valla benimki de çok heyecanlı kendisi kandırdı beni zaten ama biz gurbetteyiz Doğum memlekette olacak tekrar taşımayalım diye kurbandan Sonra alırız herhalde tek seferde iki ayrı yerde olunca insan ne yapacağını şaşırıyor sadece kim ne almış okuyorum henüz 🤷🏻♀️🐥
Berfininannesi Sogancik Off hemde nasıl zor isimli hastane çıkışı yaptircam cinsiyet beli değil kıyafet alamıyorum 😂
Ays0 Benimki de 11 haftalık gösterdi sonra da sağolsun sürpriz yapmadı 😂 ikna olamayıp detaylıya kadar cinsiyetci bir şey almadım. 12. Haftamda indirim vardı baya kıyafet vs aldım ama hepsi unisexti
idiloska Gurumi oyuncak ördürmüştüm, sonra da örgü bone şapka ve tulum. Sanırım 20. hafta filandı aldığımda. 31 bitiyor eksikleri yavaş yavaş tamamlıyorum. Gecelik pijama vs almam gerek istediğim gibi bulamıyorum. Hepsi süslü püslü
Aslisila Tiko kıyafetten başladım hastane çıkışı düz zıbınları çorapları parça parça öyle aldım hep. Sonra biberon araştırdım emzik araştırdım onları aldım zaten yavaş yavaş alırsanız hissetmiyorsunuz öyle çok pahalı olduklarını yoksa çok tutar siye düşünüyorum