Berfino kızlar bugün 13 haftalık oldum doktora gittim ikili tarama için ama doktor cinsiyetini söylemedi makinam renkli ultrason olmadığı için söyleyemem bişi dedi sizce nedir @susamtanem_2 @Gulsen4224