BayanZuzu 30+2 oldum doğuma 68 gün var fakat son bı yarım saatir belimde çok şiddetli ağrılarım oluyo ara ara azalio ama sonra tekrarlanio nazende kasıklarıma vuruyo agri ve bebeğimde şuanda çok hareketli sizce bunun sebebi nedir daha önce yaşayan oldumu?
Hsbsk BayanZuzu dinlenin bi iki saat eger geçmezse dogum sancısı olabilir . Geçiyorsa yorgunluk cinsel iliski vb bireyden olabilir
aysegull23 BayanZuzu Yalancı sancılar olabilir belki canım.Takip et eğer düzenli bir şekilde devam ediyorsa doktoruna danış mutlaka.Ama düzensizse biraz dinlen derim çok fazla ev işi vs yapma
BayanZuzu Soe şiddetlendiği esnada nerdeyse aglicak gibi oluyorum bı yönden acaba erken doğum belirtisi mi diorum bı yönden yok canm haftam itibari ile normaldir heralde diye kendimi sakinleştirmeye calisiyorum 😭
Soe BayanZuzu bende de kasılma oluyo o arada kasıklarıma ağrı giriyor ara ara da belime ağrı giriyor. Pozisyon değiştirince geçmiyorsa ya da düzenli aralıklarla geliyoda mutlaka doktora gitmeniz lazım. Ulaşabiliyosanız bi danışın doktora
BayanZuzu aysegull23 ev işlerinde çok ağır bsey yapmadim ki canm normlde de yapmıyorum fazla yorulmuorm da aksine hep dinleniorm uyuyorum ama bugün ilk defa böle oldu bende anlamadm