Atak nst doktordan ziyade anne adayına bağlı birşey net olarak 35. Haftadan sonra her kontrolde çektiriyor doktordan ama olağan dışı ağrı sancı kasılma vs gibi durumlarda daha erken başlanıyor ben 32 de başladım sancım olduğu için. Ama zaten 28 veya 25 haftadan önce de yapılmıyor ölçüm olmuyor yani makinada 😇🙏