Prensesannesiiii 4 gün önce Doğum yaptım bebeğim küvezde sütüm geldi ama bebeğimi emdiremiyorum sağıyorum ama içi dolu olduğu halde çıkmıyo ateşim çıkıyo midem bulanıyor napıcam bilmiyorum bir an önce hastaneden çıksın istiyorum inşallah 😞 emziremediğim için havale geçirirmiyim
58Vildan Canim Allah korusun göğsün enfeksiyon kapmış olabilir bi ilac falan verir bide sicak suyla güzel bir ov belki akmaya baslar cok gecmis olsun Rabbim tez zamanda yavrunla kavustursun inşallah
NaimeYilmaz Prensesannesiiii atesın cok yukselırse olablr tabı doktora gıtmekte fayda var 🌸 Allah kavustursun
brlnhrmk geçmiş olsun kısa zamanda toparlarsınız inş büyük ihtimal mastist olmuşsunuz dur. ben erken doğumdan dolayı bebeğim 15 gün kuvozde kaldı o dönemde sürekli sağdım makineyle. göğüsleri tam bosaltmadiginiz için ağrı ateş ve tıkanma yaşarsınız. bebeğiniz kuvozden çıkana kadar 2 3 saatte bir sagmaniz gerekli.. mastiste de haşlanmış lahana yaprakları sıcak dusla masaj iyi geliyor. bian önce kavuşmanız dileğiyle..
Mus-sak Prensesannesiiii Hayırlı Uğurlu Olsun 🤗 Rabbim Şifa Versin İnşallah 😔 Rabbim Yardımcın Olsun İnşallah 😔 Bir An Evvel Hastaneden Çıkarsın İnşallah 😔
Zeyna1019 Prensesannesiiii allah yardımcınız olsun. Yavrunuzu sağlıklı bir şekilde kocagınıza alırsanız inşallah. Bende hastanedeyim. Erken Doğum riski nedeniyle suyum geldi.bebeğin kaç haftalık ve kilosu nedir sakıncası yoksa yazarmısın birde hangi hastanedesin yoğun bakımı iyimi?
EcemKaPln Cnim gecmis olsun , ben senin hastalandigin gibi oldum . Bebegim emiyor yanimda allha sukur ama tam bostmiyormus demekki sut sıtmasi dedikleri varya ondan gecirdim ve goguslerde enfeksyon kapmis iki serum yedin anca atesim dustu ve kendime geldim
ilknurtonga Bende 21 haftalık erken Doğum yapmıştım yaşamadı bebeğim sütüm geldi ve sağmadım o ateş halsizlik yaptı sürekli soğuk bezle kompres yapmıştık. Sağ sen sürekli inşallah çabuk atlatırsın