Mutlaka kadın doğum doktorunun bilgisiyle dahiliye doktoruna gidip ilaca başlamalısın. Kadın doğumcu zaten yönlendirir tsh değerine göre. Ben 34haftalığım. Hamileliğimin ilk zamanından beri ilaç kullanıyorum. İlaç sakıncalı olur mu diye düşünme, asıl sıkıntı ilaç kullanmamanla olur bebeği etkileyebilir.