Beyzosss 33 haftalık hamileyim geçen cuma doktora gittiğimde aynı şikayetleri söyledim. 26.haftamda zaten bebek dönmüştü, doktorum bebek doğum kanalında olduğu için rahminde ağrı hissetmen normal. Çok fazla ayakta duruyorsan da ağrın olabilir dinlen ayakta çok durmamaya çalış dedi. Nst ye bağlandığımda da sancım çıktı doktor hareketlerine dikkat et dinlendiğin halde geçmezse hemen gel dedi. Halbuki nst sırasında doğru düzgün ağrı bile hissetmedim 😄😄 geceleri o rahimdeki baskıyla sağıma soluma dönemiyorum 😄