Merhaba kizlar. Ben suanda 11+4 haftalik hamileyim. Cumartesi gece cok hafif kanamam olmuştu ve hemen acile gittim bütün hersey yapildi bebek gayet iyi durumda bebek büyüyor büyüdükçe hareketlerinden kaynakli kanama oluyor dediler gönderdiler sonuclari kendi doktorumda gördü herhangi bir sıkıntı yok dediler. Ama üç dört saat önce karnima göbegimin alt tarafina böyle bicak saplanir gibi ağrı oldu hic ayaktada durmuyorum bir is felan hicbirsey yapmiyorum. Az önce lavaboya gittim afedersiniz tuvaletin icinde sanki böyle pihtili kan vardi hemen peceteyle sildim koyu kirmizi kan geldi yine. Simdi ne yapsam telrar gitsem mi yoksa beklesem mi bilemedim. Doktorum kanama 24 saat devam ederse sıkıntı demisti ama cok korkuyorum öncede bir düşüğüm olmuştu.