Kızlar 19 gün önce doğum yaptım ilk haftalarda lansinoh krem sürdüm sonra gümüş kapak ile daha rahat ettiğimi görünce ona devam ettim ama az önce farkettim sol mememin ucu yarık gibi olmuş canım çok yanıyor Allah aşkına başka çaresi yok mu kızım emerken enfeksiyon falan kapmaz değil mi bu yaradan 🙄