Ben 17 gn önce normal doğum yaptım ve elimin üstünden damar yolu açıldı ve çok ağrı yapıyordu dururken. Sonra tıkanıklık oldu ağrı kesiyi verirlerken gitmedi tıkanmış dediler. Sonra başka damar yolu açtılar her neyse kızlar şuan o damar yolu açılan bileğim çok ağrıyor ve uyuşuyor neden olmuş olabilir ciddi bişey mi yoksa normal mi