Ebru92 bende bir hafta önce gittim nst’de kasılmalarım çıktı dün yine gittim yine çıktı sancılarım doktor hissetmiyor musun bu sancıları dedi hissediyorum ama normal karşılıyodum dedim bu arada 35+0′ım.Banada bol bol dinlen bol sıvı tüket dedi en azından bayramı bi atlatalım dedi haftaya yine gidicem nst’ye gircem birde benim suyum azalmıştı onuda takip ediyor.İnsanı korku alıyor erken olursa diye.Karnım sertleşiyor bir kısmı sürekli dedim onlar kasılmaların işte dedi ben normaldir diye çok önemsemiyordum.İnşallah 37′den sonra zamanında sağlıcakla kucaklarımıza alırız🌸İnsan illaki tedirgin oluyor yine dikkat etmek de fayda var