Ben de 14 Nisan da öğrendim 26 haftalıktım o zaman pozitif olduğum gün kan testi ile hastaneue yatılı yaptılar 8 gün yattım 8 gün boyunca mide koruyucu kan sulandırıcıı ve parol dışında bir tedavi uygulanmadı. Hastaneden taburcu olduktan sonra 90 tane ln sulandırıcıı iğne verdi doktorum. Eklem ağrısı, boğaz ağrısı,öksürük şiddetli bir şekilde yaşadım sürekli tavuk suyu, meyve, su bunları içmeye çalıştım.