fatma-kpnk Hanımlar merhaba ikili tarama testi sizce yapılmalı mı ? Doktorum randevu al yapalım dedi de bazıları ben yaptırmadım sadece detaylı yaptırıyorum dedi kafam karıştı hangisi daha sağlıklı sizce her bakımdan 🙏🏻
Dilekcnkn fatma-kpnk Yani bende yaptırmadım canım detaylıca baktık tabikide herşeyine ama bende ayrıntılıya giricem dedim şimdi üçlü zamanıda geldi yapmadım yine test yapmadık ama ultrasonla baktık bir sorun yoktu o yüzden gerek duymadım ben
Gzmk fatma-kpnk benim ilk gebeliğim ben yaptırdım içim rahat etsin diye bu sayede cinsiyetinide öğrenmiş oldum sadece down sendromu icin değil çocuğa giden kan akışına böbreklerine herseyine bakıyorlar beynine kafa yapısına
Yagmurgel2020 fatma-kpnk bende yaptırmak istemedim bebeğim hastada olsa benim sonuçta dedim ama öle değilmiş eğer hastalık vs görülürse erkenden önlem alınyormuş diye duydum o yüzden yaptırdım