Findikinannesi 33 haftalığım ve üç haftadır aynı sorunla uğraşıyorum bende. Bir yerde toplanıyor ve ağrı veriyor. Geçen hafta nst ye bağlandım, o sırada böyle bi toplanma olmadığı halde sancım çıktı ve doktor hareketleri kontrol et eğer dinlendiğin halde bu toplanma geçmezse, bir dakikadan uzun sürerse bekleme gel dedi. Bebişlerimiz biraz aceleci sanırım anlamış değilim 😄😄💜