Aslim34 5.hafta da corona pozitif olduğumu öğrendim çok endişeliyim yaşamış olanlar tecrübe verebilir mi
3uncuyeAnneOluyorum Aslim34 bende 2 aylık hamileydim öğrendiğimde, çok şükür hafif atlattık ailece ama bol bol meyve yedik, çorba içtik, ve dinlendik… rahat olun, kafanıza takmayın, Allahın izniyle kolaylıkla atlatırsınız 🤲…
eslene Aslim34 benim kuzenim 8. haftada yakalandı çok hafif sıkıntısız atlattı şükür panik yapma canım çok duydum çevremde hamileyken corona olan hiç bişey olmadı hafif grip gibi geçirdiler
Kaplanannesi Aslim34 ben de 5 haftalık hamile iken yakalanmıstim. Yeme içmeye dikkat edin. Bol bol istirahat. Bebek için endişelenmeyin Allah’ın izniyle hiçbir sorun olmuyor. Hatta karantina bittikten sonra kalp atışını duymaya gittiğimde doktor bu dönemde geçirdiğin için sanslisin demişti. Siz de öyle düşünün. Geçmiş olsun 🙏
Elfsndkl Canım ben koronayken hamile oldufumu öğrendim korkma bol bol su iç c vitamini tüket yenene içmeme dikkat et her ilacı kullanma ve korona için getirilen ilacı sakin kullanma. Allahın izniyle hiçbirşey olmaz korkma
Eminedrk Cnm bolbol ev yoğurdu ye elinden geldkce okdr çok faydası oluyorki su iç meyve ye dengeli beslen korkma bişey olmaz stres sıkıntıda etkiler o yüzden sakin ol gril gibi düşün
Aslim34 Eminedrk çok teşekkür ederim burada harika insanlar var birbirimize güzle destek oluyoruz. Ne kadar olmayacağım desmde çok endişeliyim nasıl geçecek hiç bilmiyorum
Aslim34 3uncuyeAnneOluyorum inşAllah amin çok teşekkür ederim. Sanırım beslenmeye dikkat edip atlatacağız başka çözümü yok. Umarım bir sıkıntı yaşamayız bebekte 🤲
3uncuyeAnneOluyorum Aslim34 Allahın izniyle hiç bir şey olmaz bebeğinize, ama yinede doktorunuzdan bilgi ve tavsiye alın arayıp sorsanız cevap verir… Allahım bekleyen herkese acil şifalar versin, inşallah artık bir çözüm bulunsun şu virus te çeksin gitsin hayatımızdan…
Nmg Canm bende 17 haftada oldum hiç ilaç kullanmadım ağrı kesici bile tüm belirtilerim olduğu halde bol bol su iç yemeni sakın bırakma iştahın olmasa da ye yemeyince daha kötü olursun çünkü C vitamini bol meyve ye normal vitaminlerini kullan Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah korkma
Aslim34 Kaplanannesi evet aslında iyi açıdan bakmak lazım sanırım moralimizi yüksek tutalım çok teşekkür ederim herkese sağlık diliyorum