Hanımlar geçen hafta karın ağrısı için post açmıştım hala devam ediyor ama bi nebze azaldı sayılır dün gene doktora gittim normal dedi progestan verdi ve benim bikaç gündür afedersiniz vajinamda dolgunluk ve ağrı hissi var( en son kürtaj olduğumda böyle hissetmiştim)doktora söyledim karından ultrasonla baktı rahim ağzın normal dedi fitil verdi daha iki gün önce fitil kullanmıştım. Benim asıl merak ettiğim var mı böyle benim gibi alt kısımda dolgunluk ve ağrı hisseden ne zaman geçti çünkü artık endişelenmekten sanırım ruh halim tuhaflaştı😞