Ecrin_bcc_1 Herkese selam😻 Şeker yükleme testi yaptırdım ama herkes bi içecek içtigini hastanenin verdiğini söylüyor sabah aç karnına gittim kan aldılar meyvesuyu simit ye dediler yedim 1saat sonra tekrar kan aldılar acaba yanlışlık mı var çözemedim
Kahvela Ecrin_bcc_1 sizinkini eski usul yapmışlar sanırım 😄 normalde içecek içiliyor evet. Sizinki açlık tokluk ölçümü oluyor şu an doktorunuz mu böyle istedi
Ecrin_bcc_1 Kahvela evet doktor öyle istedi şeker yüklemesi testi dedi herkes içecekten bahsediyordu bende farklı olunca şüphelendim😆
Kahvela Ecrin_bcc_1 24-28 arası yapılır sizinki geç olduğu için açlık tokluk bakmak istemiş olabilir. İnşalalh güzel sonuçlar alırsınız ☺️