Optimistanne Ben 30uncu haftamdayim hiç bir riskim yokken acaba erken dogururmuyum diye kendi kendimi strese sokuyorum . Aslında yapmamamız gereken bir durum ama ne yazikki ister istemez insan herşeyi düşünüyor . Birde şu pandemi döneminde evlere kapandik kaldık oyalanamiyoruz da hep böyle şeylerle kendimizi uzuyoruz. Hamileliğin tadını çıkartmak lazım ama işte elimizde değil hayırlısıyla sağlıkla vaktinde kavusalim hepimiz 💕🤲