Arifcaninannesi Bugun kontrolum var kizlar devlet hastanesine bugun cok assagi dogru baski var acaba söylesem nst ye baglarlarmi birde sizce ortalama bu haftalarda kac kilo oluyorlar
Aysedemir43 Arifcaninannesi nst kötü bişey değil ben 3 kez girdim 20 dk bebişin kalbini dinliyorsun ve sancın var mı ona bakıyor
Arifcaninannesi Mustafaahmet İlk oglumda 35 ten sonra baglamislardi 24 haftalikken 650 gramdi cnm 27+3 te 1220 grmadi
sedamom Mustafaahmet hayır yanlıs biliyorsunuz, bi durum olmadığı sürece 30-32 den önce bağlamıyorlar.
Gamzeakd Mustafaahmet Hayır bağlamıyorlar .. 24 hafta nst ye giren kimae yoktur . Erken doğum riski olanlar hariç
Mustafaahmet sedamom Bende kan uyuşmazlığı var ama sancı gibi hiç şikayetim yoktu 24 haftamda gittim beni nst ye bağladı ve birşey çıkmadı
Arifcaninannesi Aysedemir43 Acaba bizim kacitr ay cok merka ediyorum o kadarda seyler tukettim bakalim kac olmusuz bu haftalarda ortalama kac aliyorlar 27+3 te 1220 demisti suan 1600 varmidir acaba
Gul2528 Arifcaninannesi bana doktorum 34 ten sonra bağlanacak son nst ye dedi benim de toplanma çok oluyordu 31 de bağlanmasını istedim tamam dedi söylerseniz bağlar 31+4 te 1800 du kilosuda
Gamzeakd Arifcaninannesi bence burdaki insanlarlı. Bebekleriyle kendi bebeğinizi kıyaslamayın . Böyle şeyler genetik oluyor . Sağlıklı olsunlar yeter . Kilolu olup sağlıksız olacağına . İlk gebelipimde 35. Haftada erken doğum yaptım bebeğim 2700 doğdu kilosu iyiydi ama kivezde kaldı ciğerleri yüzünden . Böyle şeyleri çok kafaya takmayın bence sağlıkla alın kucağınıza 🥰
Mustafaahmet Gamzeakd Yoo cnm bilmiyorum ama ben gittiğimde bağladılar beni nst ye erken doğum tehlikemde yok bnm