Teacher-mom bence gayet iyi sizin bebeğinizin kilosu ben 20. Haftamda gittim 340 gramdı ve perinatoliji doktoru detaylı ultrasonda gayet iyi dedi ve bu doktorları da anlamıyorum yani bebek 4 kilo doğsa noluyor 3 kilo doğsa noluyor bebek zaten doğunca hızla kilo alıyor neden hamileliğini keyifle geçirmek varken acaba beb yetersiz miyim düşüncesine sokuyolar gebeleri