Valla ben 37+4 te 3 günde herseyi bitirdim 1.kattayim camlarımi sildim halılar koltuklar dolaplar kışlıkları mutfak hepsini hallettim bi perdelerime teyzeme taktirdim şimdi günlük süpürge acıyorum vicdanen yatamiyordum resmen temizlik napicam diye şimdi bebeğimi bekliyorum 😁