Merhaba hanımlar, çatlama iğnesi yapmıştım. 15. Gün test yaptım silik 2. Çizgi çıkmıştı. İki gün sonra bir daha tekrarladım testi bu defa daha net koyu 2. Çizgi çıktı. Bu arada iğnenin 17. Gününde gördüm o koyu çizgiyi. Dün 18. Günde kan verdim 439 değerim çıktı 4 haftalık gebesiniz denildi. İlaçtan dolayı değildir dimi ? O kadar şey okudum ki hala korku var tam sevinemiyorum.. 🥺