Kizlar 14 nisanda covid testim pozitif çıkmıştı. İzolasyon surem bitti sonra. Simdi 39+1deyim bugün planlı normal doğumum vardı dun test oldum yine pozitif ciktim 25 gune kadar test pozitif cikiyormus. bebegin suyu azalmis ama kafasi tam yerleşik doktor biraz daha bekleyelim o zaman dedi. Özel hastanede korona oldugum icin sezeryan diyor bebegi gostermicez ve ebelee ilgilenmicek kimseyi de yanina almayacagiz diyorlar ama hic bir belirtim yok. Hic bir hastane kabul etmiyor napcam ben