Cangulsen Kızlar ben adet tarihine göre 7+4 yetim bugün. Doktora dan şimdi geldim crl nin 6+1 olduğunu söyledi. Geriden mi geliyorum sebep nedir acaba?
Pamugunannesi1 Cangulsen Geç döllenme olabilir canım bende öyle hesaplamıştım ama öyle değilmiş hesaplamalar Farklı doktor geç döllenme olduğunu söylemişti seninki de büyük ihtimal öyle
HavvaMerve Cangulsen Geriden değil cnm geç döllenme olmuş seninki benimki de öyle doktorun adet tarihini düzeltti mi o zaman haftasıyla uyumlu oluyor
hilal8689 Cangulsen benimki tüp bebekti yani geç döllenme olamaz buna rağmen ilk haftalarda geriden geliyordu. Doktorum ilk haftalarda bebeğin ve kesenin çok küçük olduğunu milimetrik ölçüm olduğu için hatalı çıkabileceğini söylüyordu. Gerçekten 12. Haftada tam olduğu günde çıkmaya başladı. O yüzden merak etmeyin. Biraz geçsin yetişecektir.
Dilangunes Canım benimde öyleydi gebeliğimi öğrendiğimde 1 hafta geriden geliyordu bir kaç hafta sonra gittiğimde gerilik 2 haftaya çıktı ama şuanda 27+6 oldum tam haftasıyla uyumlu bazen 1 hafta önde bile çıkıyor şuan. Çok takılma 😊