Seda--mete gizemozdemirr90 hayır 2 hamılelıgımde de dikişten sonra çalıştım. Ögretmenım, okula gıdıp geldım. Tabı bu dönem daha çok uzaktan egitim verdık canım :) çok fazla egılıp kalkmadım. Merdiven çıkmadım mesajla okuldakı sınıfım degıstı. Önlemler alırsanız günlük yaşantınıza dönersiniz :)
gizemozdemirr90 Seda--mete ay ne guzel cumleler bunlar😊 benim de aktif calisma hayatim var, bir gun 2.cocugu dusunursem diye sorayim dedim😌 tesekkurler
Seda--mete Fatmainci çok üzüldüm, başınız sağ olsun :( o dönem başka doktora gıtmıstım. Doktorun tepkisi bız bunu 2 3 kayıp yaşayanlara yapıyoruz. Doktorun nasıl yapmıs oldu. Ve ben doktoruma çok kızmıstım. Neden 2 3 bebegımı kaybedeyım önlem almak varken demıstım. Malesef bakılmıyor rahim agzına
Fatmainci Seda--mete doktorumu hemen değiştirdim zaten su an gittiğimden çok memnunum ona problemi anlatınca Serklaj dedi hemen aynı doktora devam etsem bunu da kaybetmiştim erken doğumla muhtemelen..
Seda--mete Merve3460 dikiş alınınca kolay oluyor. Çünkü bebegı tutan dikiş. Son haftalarda da bebek baskı yaptıkça rahim gevşiyor canım
Merve3460 Seda--mete anldm canım bende dikiş yok ama servikal uzunluk en son 24mm çıkmstı yatış demişti 1 ay yattım uzunlık değişmemiş 36.haftadan itibaren yürüyüş yapacaksn dedi acaba o kolay açılma bende de olur mu dikiş yok ama
Seda--mete Merve3460 yürüyüş, hurma ve pilates çömelme hareketinı önerıyorlar canım. Benım doğum koçumda vardı. Yarım saat kadar hareket ettik, pilates topuyla da çeşitli hareketler yaptık. Ayrıca Meryem Ana otunu yaktı. Faydası oldugunu düşünüyorum
Fatmainci Gulbeyazk aynı canım hala yatıyorum hastanede 28+5 olduk riskli servikal uzunluk hala aynı çok şükür bugünümüze şimdiki hedefimiz 30
Gulbeyazk Fatmainci ohhh iyi canım 29 bitmek üzere maşallah inşallah böyle devam eder olsun hastane ol yeterki erken gelmesin bebiş
Fatmainci Gulbeyazk inşallah kuzum 1 ay dayanmaz dedi doktor ama en azından 32 olup 2 kg bi görseydik biraz daha rahatlicak içim
Gulbeyazk Fatmainci görür canım görür benim doktorum 27 28 i görmezsin dedi o kadar korktum ki o öyle deyince yarın 31 e görücez inşallah
Gulbeyazk Fatmainci iki gündür bi batisma var dikiş batması gibi yarın da kontrolüm var ama bi endişe var üstümde
Fatmainci Gulbeyazk haftan ne kadar olmuştu bebek büyüdükçe normal diyorlar ama inşallah bişey yoktur kuzum
Salihsaliha İnşallah Sağlıkla vaktinde doğum yaparsınız böyle olup da 35 sonrasını gören bile var Allah büyük ol derse oluyor hiç imkansız yok
Fatmainci Salihsaliha sağol canım aynen öyle geldiğimde doğum yapıcam diye gelmiştik 5 hafta bitti bile şükürler olsun