Kızlar selam 24+2 de bel ağrısıyla doktora gittim rahim ağzı kısalığımın 8mm olduğunu söyledi acil yatış yaptırdık su an 26+6 yım hala hastanedeyim ne uzama ne kısalma var 30uncu haftayı görmek için dua ediyorum sizlerden de dua bekliyorum var mı benim gibi rahim ağzı yetmezliği olup zamanında doğum yapan