Kızlar geçen hafta doktorum sağlık ocağına git genel kan değerlerine ve tokluk şekerine baktır dedi, Bi daha özele para vermeye ne gerek var dimi neyse bugün hazırlandım topal bacağımla canım yana yana gittim kan tahlili vs hiç bişi yapmıyoruz dediler gerçekten öyle mi yapılmıyor mu