Meleks 7 haftalık hamileyim dün doktora gittim bebeğimin kalp atışının duymadığını hafta ya bir daha gelmemi istedi. Sizce bir sorun yoktur değil mi
_Aysgll_ Meleks 8. Haftaya kadar bekleniyo canım kalp atışı için . Geç tuttuysa daha duyulmamış tır. Ben ilk gebeligimde 8+2 de duymuştum kalp atışını . İçini ferah tut 🤗 inşallah duyarsın haftaya
1mervedir Meleks hiç korkma canım bazen geç döllenme olur doktor keseyi ve bebeği gördüyse sorun yoktur görmediyse de yine geç döllenmedir moralini hiç bozma duyrsın haftaya