Civciv_geliyor1 20. Haftaya kadar hiç yemek yiyemedim desem yeridir ve 5 kilo verdim. 20. Haftadan sonra az salçalı, az yağlı,baharatsız ve soğansız şeyler yemeye başladım ve hala da öyle devam ediyorum. Aşırı iştahlı değilim yani normal bir insanın normal zamanda yediği kadar yiyorum. Tavuk ve balık görmeye dahi tahammül edemiyorum. 8 haftada verdiğim 3 buçuk kiloyu geri aldım. Bebeğin kilosu vs her zaman iyiydi ama.