Kızlar bu postu size yaşayan biri olarak öneri olması amaçla yazıyorum lütfen dikkate alın. Pazar akşamı duş sonrası adet sancısı günü sancım başladı ama çok hafif önemsemedi normal yorulmuşumdur dedim. Salı günü gayet koşarak resmen hastaneye geldim. Hiçbir belirtim ne ağrı ne sızı var. Nst bağlandı 30 40lara çıktı doktor bir idrar verelim sonra su iç 1 litre gel dedi. İçtim geldim ve inanmıcaksınız ama 100e kadar çıktı belki geçti bile yani bildiğiniz doğum sancısı ve daha 34 haftadayım hemen yatış verildi doktor nasıl dayandın bu sancıya dedi direk ama pazar akşamı belliydi herşey ben önemsemedim nerdeyse bebeğim doğucakmış 🤦🏻♀️ çok şükür açılmam yok serum ve ilaçla şuan durduruldu sayılır. Lütfen farklı bir sancınız olursa evde beklemeyin her zaman yalancı sancı olmuyor o sandığımız şey. Pişman olmamak adına özellikle 30. Haftadan sonra sancı ağrı adet olcakmış gibi bir hissi belinde sırtında da ağrı olan lütfen beklemesin. Dün yatışım yapıldı cumaya kadar gözetim altında olucam. Sizede tavsiyem olsun.