-34 21+6 haftalık hamileyim detaylı ultrasonda rahim ağzı kısalığı 29mm çıktı doktor progestan verdi kanamam galan bu zamana kadar öyel bişey olmamıştı yaşayan var mı
Pambix -34 progestan rahim ağzını güçlendiriyor. Kalinlastiriyor o yüzden size de o sebepten verilmiştir. Önlem amacli
ecemp161013 -34 banada verdiler maalesef ise yaramadı 26 mmden iki haftada 5 mm dustu acil dikis atıldı insallah sizde yarar sakin is yapmayın yürümeyin hep yatın ayağınızın altına yastık koyup insallah iyi olur
cagla7980 -34 benim de 25 mm e düştü progestan adalat başlamıştım ,ciğer geliştirici vuruldum… hastanede yattım çıktım. Yürümem katiyen yasak. Kendinizi yormayın wc dışı kalkmayın. Ayaklarımı hergün bir kaç saat hafif dikip yatıyorum bebek baskı yapmasın diye.
WmonallissA -34 ben kullandım, 25. Haftada başladım, ilk kızım 36. Hafta olunca şimdi ikinci hamileliğimde önlem amaçlı kullandım, bende işe yaradı 12 gün önce bebeğimi 39. Hafta doğurdum😇
sena17 WmonallissA benimde ilk bebeğim 35.haftada doğdu ,doktorum önlem amaçlı 20.haftadan sonra da progestanı başlarız dedi ,Şuan Ümit oldunuz maşallah 39.haftaya gelmişsiniz 🥰
Merve5561 -34 ilk hamileliğimde 25.haftada rahim ağzı kısalığı farketti dr canım 26 mmydi progestan başladık hep yattım 39+4 te doğum yaptım iyi düşünün iyi olacak emin olun strest yapmayın sakın
Merve5561 -34 şuanda da ikinci hamileliğim 12. Haftadayım 6. Haftadan beri kullanıyorum önlem amaçlı canım
Merve5561 -34 bana yasaktı oturmak hep yatıyordum yemeğimi bile yatarak yedim ben çok zordu 34. Haftadan sonra ilaçları kestik ve ben yavaş yavaş kalkmaya başladım 36 dan sonra hep gezdim her gün yürüdüm ama dediğim gibi 34e kadar arabada bile arka koltukta yatarak gittim canım çok dikkat ettim haftada 1 gün banyo yaptım 5 dk