nedenolmuyor01 ben de 11 haftalıkken geçirdim; doktorumun tavsiyesiyle yalnızca portakal ve nar yedim. Zaten çok ucun süredir kompleks vitamin alıyordum, birkaç damla da ekstradan d vitamini aldım. Çok hafif atlattım, bebeğe de zararı olmadı. Kan sulandırıcıyı doktoruna mutlaka danış, covid ile pıhtılaşma artıyor, tehlikeli olduğunu biliyorum. Ben kan sulandırıcı hap kullanıyordum.