Kızlarrr bende sonunda kuzumu kucakladım . 2. Dogumum oldu ilk gebeligmde genel anestezi almıştım spinal ile ilgili ablatılanlardan dolayı korkmuştum ama hata etmisim. Anestezi doktoru elbette cok önemli ama yasama imkanınız varsa o deneyimden mahrum kalmayın derim ben .. evett gecelim hikayemize 38+5 te nişanım geldi planlı sezeryen olcaktı 38+6 da ama 1 gün erkekci geldi Atlas kuş . Nişanım geldikten snra hiç paniklemedim eşimide uyandırmadım evde işlerimi halllettim kendime komposto yapmamıştım onu bi güzel koydum o kaynayana kadar duşumu aldım eşimi uyandırdım 1 saatten fazla zaman gecti sancılarım da bu arada devam editordu . Yola koyulduk hastahanemize girişimiz yapıldı a dan z ye her bir personeli ilgilendi harika bir ekip varsı beni karsılayan . Veee işte o an ameliyathane yolunu tuttuk tabi beni aldı bir titreme asla tutamadm kendimi anestezi doktorum geldi bana yaptıgı herseyi anlatarak yaptı inanın bana damar yolu acmak daha canımı yakıyor anestezi ignesinden.. sakin ve serbest kaldım ve uyusma gerceklesti . Anlattı tabi tamamen hissiz degilsin 3 duyunu kaybettirmek amacımız dedi 1. Acı hissi 2. Isı hissi 3. Hatırlamıyorum😂 . Yani dokunduklarını elbetteki hissediyosun ama acı yok asla . Anestezi dr ve asistanları basınızda oluyor ufak bi şikayette hop ilacınızı yapıyorlar . 10 dk snra hazırmısın dediler ve oglumun sesini duydum harikaydı … onu götürdüler benimle sohbet muhabbet hatta sarkılar actılar beraber sarkı söyledik . Benim islemim bitince ısıtmak işin bir makina koydular titreme üsüme hissim gecti odaya cıktık kahve içtim su içtim çikolata yedim . Oglum geldi emzirdim . Basım agrımadı hiç ama elbetteki sezeryen yeri agrıyor igne yaptılar ayaklarımdaki uyusma gecince ayagı kalktım sondamıda cıkardılar hiç acılı işlem degil zaten takarken hissetmiyosunuz cıkarkende cok az his oluyor . Yürüdüm yürüdüm yürüdüm toparlanmanın caresi bu .. wc kendim gittim geldim suan yataga kendim bebegimi alıp emziriyorum 2. Günüm . Önerebilecegim su var 1.si doktorunuza ekibine güvenin . 2. Kendinizi korkutmayın baskalarının kötü deneyimlerini sizde yasayacak degilsiniz . Birdeeee lohusa pedi varya kilot gibi almayı unutmayın 😂 sorularınız varsa yanıtlarım kızlar hepinize saglıklı dogum diliyorum🙏🏻🙏🏻🙏🏻🤍