2 yıl önce aylarca ugrastik bu illetle.tesadufenBenim olduğum cephedeki tüm komşulardan çıktığını farkettik. Onun öncesinde raid ziraat ilaçlama vs hepsini denedik olmadi bina ilaclamayi kabul etmeyince imza topladım.belediye ye şikayet etmekle tehtit ettim.en son yöneticiliği aldım bi şirketle anlaştım 2 kere tum bina dairelerde dâhil ilaclattik fakat cozum olmadı.en son farkettim ki aspiratör bacası acik oldugu için baca deliğinden girdiğini farkettik. Aspiratör iptal edip bacayı kapattik.
Yani kısacası illaki bir delik vardır girdikleri evini kontrol et özellikle baca deliklerini giderleri hepsini kapat. Ilaclama zararlı değil.kucuk çocuğum vardi 4 5 saat dışarda bekleyip girebildik içeri. Allah kurtarsın korkunç birşey gerçekten çeken bilir