-hilal Merhaba kızlar 6 haftalık hamileyim dün kesemizi gördük ama kalp atışını duyamadık çok ağlıyorum ve korkuyorum başına gelen var mı doktorum haftaya gel kalp atışı için dedi ve idrar yolu enfeksiyonu varmış onun için de ilaç verdiler
Burcu4135 -hilal 6 haftalıkken kalp atısı duyulması zor zaten. Ben 6+4 de alttan muayene ile cok cılız duydum. Korkacak birsey yok panik ypamayın.
mucizem09_ -hilal ay aglam kuzum neden yipratiyorsun 6 haftadads duymaman normal ben alttan bAkildigi halde gec dollenmede degildi o hafta goremedim 7 haftamda gorundu icin rahat olsun pozitif ol ❤❤❤
Petyynut -hilal 6 haftalıkken genelde duyulmaz diye biliyorum ben de 7. haftada duymuştum 6′da gittiğimde kese ve bebek vardı ama kalp atışı henüz duyulacak düzeyde değildi doktorum öyle demişti ben sorunca
Nzlozkn -hilal canım zaten kalp atışı 7 haftadan itibaren duyulmaya başlanıyor ben 7+5 de anca dutabilmiştim ağlayacak ne var şükür keseyi görmüşsün doktor bana kesemi bilr göstermedi gerek yok 2 hafta sonra gel bebek varsa kslp sesini duyarsın demişti sakin ol enfeksiyon için de bol su iç çamaşırını günlük degiş
ebrualtnn -hilal o haftalarda duyulmaması normal canım çünkü çok küçük, ilk randevusunda duyulmayıp sonraki haftalarda tekrar çağırılan çok anne adayı var hemen olumsuz düşünme ilerleyen haftalarda duyarsınız inşallah
Byzsrn -hilal bende aynı durumdayım iki hafta sonra gel dedi bana doktorum inşallah duyarız üzülmeyin 🌸
-hilal Hepinize çok teşekkür ederim gerçekten harika moral oldu bana ilk gebeliğin hep korku içinde oluyorum hepinize tekrar tekrar teşekkür ederim inşAllah haftaya sağlıklı şekilde duyarım Rabbim bu mübarek ayda hepimizin evlatlarını korusun ❤️