mucizebebek03 Niloya02 iki kızım var canım 3. Oluyor 🙈🤦🏻♀️tabii 5 yıldan sonra gelen bir hamilelik ☺rabbim bizlere bağışlasın ama kız çocuğu bambaşka 🥰helede ilk çocuksa
Nurunannesiii12 Meryem310321 153❤🐣 Henüz cinsiyet bilmiyoruz detaylı da belli olur.yarin da doktor kontrolüm var saklar mi yine kendini bilmiyorum 🥰
Meryem310321 annecik11 mallesef öğrenemedim ama 3 gunden beri bebeğimi hissediyorum çok şükür çok güzel bir duygu ❣️🙏ayın17 de kontörlumuz var inslalah ogreniriz
Aslisila Ayceycev ya ben bağırsakları konusunda zaten sıkıntılı biriyim ☺️ Yani laktoz alerjim var ve birçok besini sindirmekte zorlanıyorum o yüzden pek anlayamıyorum 🙊
Niloya02 mucizebebek03 Maşallah rabbim evlatlarımızı bağışlasın gebelere sağlıkla kucağına almayı isteyen herkese de bu güzel duyguyu tatmayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🧿