Rumeysaaa38 hiç açılmasız düzensiz sancılarla 3 gün geçirdim nişanım yada suyum gelmedi 39+6 olmuştuk suni sancıyla açılmalarım oldu 10cm olunca ebe gelip keseyi patlattı sonra doğuma alındım epidural verilmeden bebeği başını hissettim sonra zaten uyumuşum uyandığımda odaya alınmıştım epiduralli normal doğum yaptım