Meraba kızlar biraz önce soluma uzanmıştım, iki kere üst üste hapşırdım birincide çok sancı olmadı ama ikincide sankii karnımaa bıçak sapladılar belki 10 dk o sancı devam etti, şimdide hafif ağrı var. Bunu yaşayan var mı bebeğime bişey olur diye korktum sadece bu kadar sancıyı hiç yaşamamıştım.