18811881 canım normal tabi belki gec döllenme olmuştur ondan dolayı daha kalp atışı yoktur 🙃ben mesala tam 7+0 da gördüm kalp atışını ama sadece gördüm duyamadım cihazlar eski olunca zarar veriyomuş galiba öyle söyledi doktorum ama cok şükür suan cok iyiyiz 13 haftalığız sende endişelenme sakın içini ferah tut 🥰🥰8.haftaya kadar duyulmazsa görülmezse o sorun oluyo diye biliyorum umarım en kısa zmanda duyarsın o güzel mucizeyi🤲😘