Ebrukarayali Merhabalar dr.um idrar yolu enfeksiyonumdan dolayı fitil ve biteral isimli antibiyotik verdi. 24 haftalık hamileyim. Kullanıyorum ama tedirginim. Herhangi bir zararı olmaz dimi ?
Animes Ebrukarayali doktorunuz buradaki kişilerden daha iyi biliyordur değil mi? Șuan ki doktorunuza güvenmiyorsanız bence değiştirin derim.
Merkun Ebrukarayali doktorun öyle uygun gördüyse bir sıkıntı olmaz canım. Sonuçta hamile olduğunu bilerek verdi o ilaçı. İçini ferah tut🍀
Ebrukarayali Animes Bu güven meselesi değil ki güvenmesem dr.umu tercih etmezdim. Baska bi dr.da yazsa yine tedirgin olurdum annelik iç güdüsü diyelim
Ebrukarayali Merkun teşekkür ederim canım ben de öyle düşünüyorum sonucta 6 aylık hamile oldugumu bilen beni takip eden bir dr.