Minikbiranneee
Kaganla9 aynen öyle kızlar. Hatemde gencoya gidiyordum Temmuzda kalbi durmuştu bebeğimin 2 haftadır ölüymüş karnımda. 15 temmuzdu izinlilerdi o gün. 9da gelin sabah alalım dedi, evim gazikentte 9 buçuk gibi orda olmuştum. Arıyoruz açmıyor hastanede yok. Eni sonu açtı bağırdı telefonda şuan trafikteyim noldu diye, kürtaj için geldik yoksunuz dedik. Bağırarak bize ben size 9 da gelin dedim saat kaç gibi şeyler söyledi kapattı yüzümüze. O gün Abdullah göymene gitmeye başladım şükür, harika bir doktor.