Kızlar eşim afrinde TSK personeli ve 2 gündür instagram, youtube, Twittere giremediğini söylüyor bazı arkadaşlarında da aynı sıkıntı varmış müşteri hizmetlerine bağlandığında da bizlik bir durum yok demişler var mı teknolojiyle haşır neşir olan bu durumlardan anlayan birileri??