10 ve 14. Haftamda kesin erkek denilen, üzerine cinsiyet partisi bile yapılan, 16. Haftada şok bir şekilde kız denilen jelibonumla bugün uzun bir aradan sonra detaylı ultrasonda tanışacağız. Bugüne kadar 2li 3lü test vs yapmadım. ( Doktorum gerek duymadı.) şimdi Allah’ın izniyle inşallah sorunsuz bir şekilde hem sağlığımızı hem cinsiyetimizi öğreneceğiz. Bize dua edin teyzeleri 🥲💖 💙