kendi doktorum agizdan al dedi kizlar ama bende hamilelik bulantisi da var progestan da icince felegim sasiyor o sebeple vajinadan koydum yatiyorum suan fazla ittiremedim vajina yolum cok aciyor kanamayi attigi icin galiba inş ordan emilir de etki eder boyle hareketsiz 30dk yatsam yetermi