Ebru_ylmz Sevgi93_ ben şuan 14+5 günlüğüm dün biraz ağrım var diye yakın yerde Bi doktora gittim kendi doktorum değil bana haftaya gel 4 lü tarama testi yapalım dedi kendi doktoruma gidicem bayramda sonra ama önce 3 lü yapılmıyor muydu