Benim de kardeşim ilk zamanlar başvuru yapmıştı çıkmamıştı dün eve gelmişler kendisi evde olmayinca pttye gitsin denilmiş bugün sabah gitti bu seferde evde olmayanlara 6 gün sonra veriyoruz gelin çekersiniz demişler önce evdeki vatandaşlar bitecekmis sonra evde olmayanlara veriyoruz demişler saatlerce de kuyruk bekledi ama boşa dünde iki gün içinde pttden almanız lazım diyorlardı anlamadım gtti bu işi 😂