Cutebaby 15 olduk, hissedemiyorum, nasıl hareketlendirebilirim arkadaşlar 😃 2.gebeliği olanların erken hissettiğini biliyorum kızımda çok geç hissetmiştim 20den sonra falan
[silindi] Cutebaby o hareketlidir ztn siz hissetmiyorsunuzdur. Biraz göbek var mi belki o etkilidir😊 ben 13 14ten beri hissediyorum
Susamtanem2 Cutebaby 15 de emin değilim ama 16 da kesin hissettim insan bı an emin olamıyor o mu değil mi en son Dr evet o dedi 2. Bebeğimi bekliyorum erkek olacak nasipse erkek erken hareket eder derler ondan mı yoksa ikinci diye mi bolemedim kızımı 18-19 a hissetmistim
Ysmmmnn Cutebaby ben 13. Haftada hissetmeye başladım 2. Gebeliğim şimdide dışardan görünüyor hareket ettiği
Nurhanimm Cutebaby 4. Aya girince hemen hissediyoeum ben iki gebeliktete oyle oldu simdi. 4.5 aylik gayet hissediyieum nerde hangi tarafa tekmeliyo falan net
Omerhatice Cutebaby bebise bağlı sanirim ya hareket etmesi falan biz ne yapsak olmuyor 😁 benimde 2. Gebelugim 16+2de hissettim şu an 31 iz uçuyor resmen 🤣🤣